Interna komunikacija, Mostar 24. septembar 2019. godine

Agencija za državnu službu Federacije Bosne i Hercegovine, u okviru Programa kontinuiranog stručnog usavršavanja za 2019. godinu, organizuje jednodnevni program obuke iz oblasti odnosa s javnošću na temu „Interna komunikacija“ u Mostaru 24.9.2019. godine.

Svrha: unapređenje znanja i vještina polaznika obuke o načinima i metodama uspješne interne komunikacije

Ciljna grupa: Stručna obuka za sve zaposlene

Trener: doc.dr. Semir Šejtanić, eksterni trener Agencije

Sadržaj:

- Definicija interne komunikacije
- Cilj interne komunikacije
- Uloga interne komunikacije
- Ključne komponenete interne komunikacije
- Principi interne komunikacije

Metodološki pristup: Interaktivna edukacija uz dosta primjera iz prakse


Način prijavljivanja: Pravo učešća imaju zaposlenici organa državne službe koje imenuju rukovoditelji organa uprave i koji blagovremeno izvrše on-line prijavu, isključivo putem web stranice Agencije www.obuke.adsfbih.gov.ba , uz obavezno navođenje kontakt osobe za obuku.
Ispunjavanjem on-line prijave polaznici izjavljuju da su dobili saglasnost neposrednog rukovodioca i rukovodioca organa za učešće na ovoj edukaciji.

NAPOMENA: U rubriku: „Vrsta programa obuke“, upisati: Stručna obuka za sve zaposlene.

Krajnji rok za dostavljanje prijavnih obrazaca je 17.09.2019.godine ili do popune grupe.

Selekcija će se realizirati u skladu sa članom 6. Uredbe o planiranju, organizaciji i provedbi stručnog obrazovanja i usavršavanja državnih službenika u organima državne službe u FBiH (''Službene novine FBiH'', 74/12). Obavijest o izvršenoj selekciji i detaljan dnevni red, sa informacijom o tačnom mjestu održavanja, bit će proslijeđena putem elektronske pošte, tri dana prije planiranog početka održavanja obuke.

Polaznicima obuke Agencija obezbjeđuje radni materijal, potvrdu o završenoj obuci, lagani ručak i osvježenje tokom jedne pauze. Agencija ne snosi troškove puta i noćenja.

Napomena: Agencija izrađuje potvrde o prisustvovanju na osnovu ulaznih informacija koje polaznici unesu prilikom ispunjavanja on-line prijave. U slučaju da su podaci pogrešni, Agencija nije u obavezi izvršiti ispravku potvrde, osim u slučaju kada se utvrdi da je greška napravljena od strane službenog lica Agencije.

Agencija zadržava pravo obavještavanja rukovodilaca institucija o neprisutnosti /odustajanju od pohađanja obuke pisanim putem.