Agencija za državnu službu Federacije Bosne i Hercegovine, u okviru realizacije planiranih obuka iz Posebnog programa stručnog usavršavanja za 2021. godinu, u saradnji sa GIZ Uredom u BiH, organizuje petodnevni „Program obuke za jedinice za upravljanje ljudskim resursima-HR akademija“ koji će pružiti priliku da se razvije grupa kvalifikovanih menadžera za ljudske resurse u Bosni i Hercegovini.
Struktura programa: Napredna obuka koja će na praktičan i interaktivan način omogućiti učesnicima da steknu znanja i vještine iz ključnih oblasti za upravljanje ljudskim reusursima. Predviđeno je da se kroz pet dana obuke obradi pet modula prema temama kako slijedi:
- „Menadžment u javnoj upravi vs agilni menadžment“
- „Službenički odnosi“
- „Procjena radne uspješnosti i evaluacijski razgovor“
- „Upravljanje ljudima kroz sistem kompetencija“
- „Upravljanje u vanrednim okolnostima“
Svrha: Jačanje kompetencija jedinica za upravljanje ljudskim resursima u cilju promocije modernih standarda upravljanja ljudskim resursima u organima državne službe
Ciljna grupa: Zaposlenici organa državne službe koji rade na poslovima upravljanja ljudskim resursima
Metodološki pristup: petodnevni program po principu učioničkog učenja, predavanje, rad u grupama, otvorena diskusija. Način vrednovanja i verifikacije znanja će se vršiti završnim testom.
Uslov za dobijanje certifikata: pohađanje svih pet modula, odnosno najmanje 75% od trajanja cjelokupnog programa, o čemu Agencija vodi posebnu evidenciju, te uspješno položeni završni test znanja.
Važno: Agencija izrađuje certifikate na osnovu ulaznih informacija koje polaznici unesu prilikom ispunjavanja on-line prijave. U slučaju da su podaci pogrešni, Agencija nije u obavezi izvršiti ispravku certifikata, osim u slučaju kada se utvrdi da je greška napravljena od strane službenog lica Agencije.
Način prijavljivanja: Pravo učešća imaju zaposlenici organa državne službe koje imenuju rukovoditelji organa uprave i koji blagovremeno izvrše on-line prijavu, isključivo putem web stranice Agencije www.obuke.adsfbih.gov.ba, uz obavezno navođenje kontakt osobe za obuku.
Ispunjavanjem on-line prijave polaznici izjavljuju da su dobili saglasnost neposrednog rukovodioca i rukovodioca organa za učešće na ovoj edukaciji.
Krajnji rok za dostavljanje prijavnih obrazaca je 03. mart 2021. godine
Prijave mogu biti zatvorene i prije navedenih termina u slučaju popune grupa, što znači nakon što pristigne dva puta veći broj prijava od planiranog broja (15).
Selekcija će se realizirati u skladu sa članom 6. Uredbe o planiranju, organizaciji i provedbi stručnog obrazovanja i usavršavanja državnih službenika u organima državne službe u FBiH (''Službene novine FBiH'', 74/12).
Obavijest o izvršenoj selekciji i detaljan dnevni red, sa informacijom o tačnom mjestu održavanja, bit će proslijeđena putem elektronske pošte, tri dana prije planiranog početka održavanja obuke.
Polaznicima obuke organizator obuke obezbjeđuje radni materijal, potvrdu o završenoj obuci, noćenje i hranu i osvježenje. Organizator ne snosi troškove puta.
Napomena: Agencija izrađuje certifikate na osnovu ulaznih informacija koje polaznici unesu prilikom ispunjavanja on-line prijave. U slučaju da su podaci pogrešni, Agencija nije u obavezi izvršiti ispravku certifikata, osim u slučaju kada se utvrdi da je greška napravljena od strane službenog lica Agencije.
Agencija zadržava pravo obavještavanja rukovodilaca institucija o neprisutnosti /odustajanju od pohađanja obuke pisanim putem, kao i otkazivanja obuke u slučaju nedovoljnog broja prijava.